czwartek, 30 lipca 2015

The Lover

더러버


Kraj : Korea Południowa
Gatunek : komedia, romans, erotyka
Liczba odcinków : 12
Nadawca : Mnet
Emisja : 02.04.2015 - 18.06.2015
Czas emisji : czwartek, 23:00
Ograniczenia : od 18 lat
Moja ocena : 10/10



Fabuła :
Opowiada o codziennym życiu czterech par mieszkających w tym samym apartamentowcu. Zwykli ludzie, z najzwyklejszymi problemami. [Mieszkanie 609] Oh Do Si i Ryu Doo Ri są po 30-ce i bez ślubu mieszkają już razem od 2 lat. Do Si jest aktorem głosowym, a Doo Ri prowadzi bloga i pisze recenzje. [Mieszkanie 610] Pomiędzy Choi Jin Nyuh i Jung Young Joon jest 12 lat różnicy, a mieszkają ze sobą już rok. Young Joon jest uroczym piosenkarzem, jednak jego sława stoi pod wielkim znakiem zapytania. [Mieszkanie 510] Ha Sul Eun i Park Hwan Jung, którzy dopiero zaczynają wspólne życie. Sul Eun ze wszystkich sił stara się utrzymywać pozory bycia perfekcyjną kobietą dla swego wybranka, jednak przychodzi jej to z trudem. [Mieszkanie 709] Lee Joon Jae, typowy samotnik i domator, którego sytuacja finansowa zmusza do znalezienia współlokatora. Jego niechęć do nawiązywania kontaktu z ludźmi sprawia, że do dzielenia mieszkania wybiera obcokrajowca, który nie za dobrze zna koreański. Nowym współlokatorem zostaje Takuya, młody Japończyk zwiedzający świat. Między mężczyznami powoli rozwija się nieznane dotąd uczucie. 

Ode mnie :

No dobra, teraz trochę suchych faktów. Powiem tak... Po okładce i opisie dramy miałam dużo wątpliwości. Zabierałam się za nią z jakiś miesiąc. W końcu w przypływie nudy i braku pomysłu co mogę obejrzeć, padło właśnie na tę dramę, gdyż miałam już na komputerze pobrane dwa odcinki. No i co? Po pierwszym byłam trochę zdziwiona. Ale przeważnie tak to bywa w serialach. Odpaliłam następny i następny... I tak właśnie się skończyło, że w JEDEN dzień obejrzałam CAŁĄ dramę :D Pewnie pomyślicie sobie, że jakiś nolife ze mnie, ale cóż! Nie zliczę ile razy wręcz płakałam ze śmiechu. To zdecydowanie najbardziej zakręcona komedia jaką ostatnio oglądałam. Przede wszystkim jest... naprawdę bardzo zboczona, więc jeśli ktoś nie przepada za takimi tematami to nie polecam. Jedyne czego żałuję to ilość odcinków. Drama bardzo krótka, bo jedynie 12 epków. Ale zdecydowanie idealna na poprawę humoru i z pewnością obejrzę ją kiedyś po raz kolejny. P.S Para z mieszkania 709 jest najsłodsza ♥ P.S 2 Takuya ♥♥





Obsada :

Oh Jung Se jako Oh Do Si
Ryu Hyun Kyung jako Ryu Doo Ri
Choi Yeo Jin jako Choi Jin Nyuh
Jung Joon Young jako Jung Young Joon
Ha Eun Sul jako Ha Sul Eun
Park Jong Hwan  jako Park Hwan Jung
Lee Jae Joon  jako Lee Joon Jae
Terada Takuya jako Takuya









Zwiastun :



Jeśli ktoś chce mieć tę dramę na komputerze, 
będzie można pobrać ją z mojego chomika.



A jak ktoś już oglądał to niech podzieli się swoją opinią!



ㄴㅇㅅㅌ,
Hyemi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czas