sobota, 15 sierpnia 2015

Mask

가면    


Kraj : Korea Południowa
Gatunek : melodramat
Liczba odcinków : 20
Nadawca : SBS
Emisja : 27.05.2015 - 30.07.2015
Czas emisji : środa i czwartek, 22:00
Moja ocena : 9,5/10


"Jeśli założysz maskę, nigdy nie będziesz szczęśliwy"


Fabuła :
Główna bohaterka - Byun Ji Sook pochodzi z biednej rodziny. Przez długi ojca jej rodzinę ciągle nachodzą lichwiarze. Pewnego dnia spotyka na swojej drodze kobietę zupełnie podobną do niej - Seo Eun Ha. W przeciwieństwie do Ji Sook, pochodzi ona z bogatej rodziny i niebawem ma wyjść za spadkobiercę dochodowej firmy, Choi Min Woo. Nieszczęśliwy los jednak sprawia, że Eun Ha umiera, a Ji Sook dostaje propozycję udawania zmarłej bogaczki. Czy pochodząca z biednej rodziny Ji Sook zgodzi się założyć maskę i będzie żyć jako całkiem inna osoba? Co na to jej bliscy?

Ode mnie : 
Drama jest niesamowita! Często trzyma w napięciu i można powiedzieć, że przez wszystkie odcinki jest się na czym skupić. Nie ma naciąganych scen, dzięki czemu nie nudziłam się podczas oglądania. Wciągnęłam się od pierwszego odcinka. No i kocham tych aktorów, jedni z moich ulubionych (głównie Ji Sook/Eun Ha oraz szwagierka). Polecam, bo warto obejrzeć :)



Główna obsada :


Park Soo Ae jako Byun Ji Sook / Seo Eun Ha
Joo Ji Hoon jako Choi Min Woo
Yun Jung Hoon jako Min Suk Hoon
Yoo In Young jako Choi Mi Yeon






Zwiastuny









Jeśli ktoś ma ochotę pobrać tę dramę na komputer,
może to zrobić z mojego chomika


Miłego oglądania ^^





ㄴㅇㅅㅌ,
Hyemi


4 komentarze:

  1. Myślałam właśnie nad oglądnięciem Mask ale fakt że jest to melodramat mnie odpycha ale opis fabuły mi się podoba ;c No i co mam zrobić? xD Powiedz mi czy końcówka bardzo mnie zdołuję czy jednak mogę liczyć na mały happy end? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to typowy melodramat. Znaczy... No jest na pewno dużo akcji typowych dla dramatów, trzyma w napięciu i jest też romans. Ja jak najbardziej polecam tę dramę. A co do końcówki to nie mogę chyba powiedzieć, byłoby to niezłym spoilerem. Aczkolwiek byłam nieco zaskoczona końcówką.

      Usuń
    2. No to oglądnę (; Mam nadzieję że nie będę tego przeżywała przez kolejny miesiąc xD Dzięki eonni <3

      Usuń
    3. Myślę, że po części będziesz. Ale takie właśnie są realia oglądania dram :D Nie ma za co i miłego oglądania! Daj znać jak się podobało :)

      Usuń

Czas