niedziela, 4 stycznia 2015

Triangle

트라이앵글


Liczba odcinków : 26
Nadawca : MBC
Kraj : Korea Południowa
Gatunek : Akcja, dramat sensacyjny
Emisja : 05.05.2014 - 29.07.2014
Czas emisji : poniedziałek i wtorek, 22:00
Moja ocena dramy : 9/10



Fabuła :
Triangle opowiada o historii trzech braci, którzy po stracie ojca zostali rozdzieleni już jako dzieci. Najstarszy z braci - Jang Dong Soo został policjantem, który ma poważne problemy z opanowaniem nerwów. Drugi - Jang Dong Chul jest gangsterem, marzącym o zawodowym graniu w pokera. Najmłodszy - Jang Dong Jun zostaje adoptowany przez bogatą rodzinę, stając się zimnym człowiekiem wierzącym jedynie w pieniądze. Czy rodzeństwu uda się znów ze sobą spotkać i ponownie stać się rodziną?

Ode mnie :
Drama niesamowicie przypadła mi do gustu już nie tylko dzięki świetnej obsadzie (choć nie ukrywając Kim Jae Joong jest lepszym piosenkarzem, niż aktorem..), ale i fabule, która jest wyjątkowo wciągająca. Muszę się przyznać, że oglądając tą dramę miałam niesamowitą ochotę na gry hazardowe (co też robiłam!). Drama na pewno przypadłaby do gustu także płci męskiej ze względu na sporą akcję i gangsterski klimat ;) Polecam obejrzeć!

Główna obsada :




Zwiastuny :


Plakaty :







OST :

Part 1
Download : click


Part 2
Download : click


Part 3
Download : click


Part 4
Download : click


Part 5
Download : click


Part 6
Download : click


Miłego oglądania :)


ㄴㅇㅅㅌ,
Hyemi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czas