piątek, 9 stycznia 2015

A Frozen Flower

쌍화점

Kraj pochodzenia : Korea Południowa
Gatunek : Dramat historyczny
Czas wydania : 30 grudnia 2008
Czas trwania : 133min
Moja ocena : 10/10!



Film dozwolony od lat 18!

Fabuła :
Pod koniec ery Goryeo młody król tworzy królewską straż, składającą się z samych walecznych i przystojnych wojowników. Hong Lim - ambitny poddany urzeka króla swoją osobowością, co niespecjalnie podoba się królowej. Relacje pomiędzy królem, a wiernym poddanym Hong Lim zaczynają się krzyżować, gdy ten dostaje rozkaz od swojego władcy, iż ma spać z królową w celu spłodzenia następcy tronu. 

Ode mnie :
Jest to zdecydowanie mój ulubiony film. Żaden nie jest w stanie go przebić. Oglądałam już mnóstwo filmów i ten jest bezwzględnie na pierwszym miejscu. Mimo, iż tematyka jest nieco trudna, a sam film trwa ponad dwie godziny ogląda się go naprawdę lekko i szybko. Jestem wręcz zachwycona grą aktorską głównych bohaterów. Niesamowicie odzwierciedlona cała historia, a emocje jakie towarzyszyły mi przy oglądaniu tego filmu trwały jeszcze przez następne dwa dni, haha! Naprawdę jest godny polecenia. Jedyny minus jest taki, że film jest już dość stary i jakość niestety nie powala, jednak i tak uważam, że jest to niczym w porównaniu do tak wielu plusów tej produkcji :) Najlepszy z najlepszych! + podziwiam aktorów za te sceny.
W filmie także występują sceny stosunku męsko-męskiego!



Główna obsada :





Zwiastun :


Plakaty :








OST :

OSTy z tego filmu są wyjątkowo piękne, idealnie pasują do całej atmosfery. 
Download : click





Film można pobrać z mojego chomika w wersji z polskimi napisami.
Download movie : click




Miłego oglądania najlepszego filmu ever!




ㄴㅇㅅㅌ,
Hyemi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czas