środa, 7 stycznia 2015

Secret Door

비밀의 문


Liczba odcinków : 24
Nadawca : SBS
Kraj : Korea Południowa
Gatunek : kryminał, historyczna
Emisja : 22.09.2014 - 09.12.2014
Czas emisji : poniedziałek i wtorek, 22:00
Moja ocena dramy : 9/10



Fabuła :
Secret Door jest dramą historyczną za czasów "rewolucji kwiatowej" Joseon. Opowiada o historii, gdzie umiera następca tronu, co wiąże ze sobą sporą ilość tajemnic i niewyjaśnionych spraw. Młody Książę musi zmierzyć się z wszelkimi trudnościami ze strony rewolucjonistów, jak i własnego ojca - Króla, aby móc odkryć bolesną prawdę tajoną przez wiele lat.

Ode mnie o dramie :
Wybaczcie mi ten niezbyt fachowy opis, aczkolwiek to pierwsza moja historyczna drama jaką komuś przedstawiam i ciężko jest mi ująć to wszystko w odpowiednie słowa. 
Drama jest naprawdę ciekawą produkcją, mimo iż nie należy do lekkich i łatwych w oglądaniu. Mimo to z chęcią polecam ją każdemu miłośnikowi filmów i dram historycznych, a także osobom, które chcą zasmakować tego gatunku po raz pierwszy :)




Główna obsada :















Plakaty :





Zwiastuny :







OST :
Part 1

1. Block.B - Secret Door (Original Ver.)
2. Block.B - Secret Door (Drama Ver.)
3. Block.B - Secret Door (Inst.)
Download : click

Part 2

1. The One - Erase and Erase (지우고 지우다)
2. The One - Erase and Erase (지우고 지우다) Piano Ver.
3. The One - Erase and Erase (지우고 지우다) Inst.
Download : click


Part 3

1. Ye Rin (예린) -Nameless Flower (무명화 /蕪名花)
2. Ye Rin (예린) -Nameless Flower (무명화 /蕪名花) Inst.
Download : click



Zapraszam do oglądania :)




ㄴㅇㅅㅌ,
Hyemi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czas