poniedziałek, 22 grudnia 2014

Roy Kim - It's Christmas Day

로이킴 – It’s Christmas Day

Świąteczna magia trwa, a nasi ulubieńcy wydają co rusz to nowe ballady z tej okazji. Przyszła pora również na Roy Kim'a, który swoim anielskim głosem idealnie wpasowuje się w atmosferę świąt. Co sądzicie o jego nowym utworze? Ja osobiście jestem nim bardzo zachwycona, szczególnie głosem artysty oraz tonacjami jakimi śpiewa w tej piosence. Jest niesamowicie utalentowany. Spójrzcie także na tekst piosenki, co prawda nie jest jakaś wyjątkowo skomplikowana ale uważam, że miło się jej słucha i wpada w ucho :)


한글 :

It’s Christmas day
고개를 숙였던 수많은 꽃들이
드디어 하얗게 피어 오르죠

It’s Christmas day
흔하디 흔했던 가난한 마음에
따듯한 향기가 피어 오르죠

수줍어 말 못했었던
내 안에 숨겨 왔었던
사랑한단 그 말 이젠 말 할게요
Cause It’s Christmas day

It’s Christmas day
아무렇지 않았던 집 앞의 벤치가
괜히 더 내 맘을 외롭게 하죠

It’s Christmas day
그리울 지 몰랐던 그대의 온기가
다시 또 내 맘을 시리게 하죠

수줍어 말 못했었던
내 안에 숨겨 왔었던
사랑한단 그 말 이젠 말 할게요
Cause It’s Christmas day

오늘을 기다려왔던
내 안에 아껴왔었던
사랑한단 그 말 이젠 말 할게요
Cause It’s Christmas day 

Cause It’s Christmas day (x3)






Romanization :

It'’s Christmas day
gogaereul sugyeotdeon sumanheun kkotteuri
deudieo hayake pieo oreujyo

It’'s Christmas day
heunhadi heunhaetdeon gananhan maeume
ttadeutan hyanggiga pieo oreujyo

sujubeo mal motaesseotdeon
nae ane sumgyeo wasseotdeon
saranghandan geu mal ijen mal halgeyo

Cause It’'s Christmas day

It'’s Christmas day
amureochi anhatdeon jip apui benchiga
gwaenhi deo nae mameul oeropge hajyo

It’'s Christmas day
geuriul ji mollatdeon geudaeui ongiga
dasi tto nae mameul sirige hajyo

sujubeo mal motaesseotdeon
nae ane sumgyeo wasseotdeon
saranghandan geu mal ijen mal halgeyo

Cause It’'s Christmas day

oneureul gidaryeowatdeon
nae ane akkyeowasseotdeon
saranghandan geu mal ijen mal halgeyo
Cause It’'s Christmas day

Cause It’s Christmas day (x3)







English :

It’s Christmas Day
The many flowers that bowed their heads down
Have finally blossomed white

It’s Christmas Day
In the commonly poor hearts
A warm scent blooms

I couldn’t say it because I was shy
Words I hide inside of me
Words that said I love you
Now I’ll say it
Cause it’s Christmas Day

It’s Christmas Day
The bench in front of my house that looked normal
Is now making me feel lonely

It’s Christmas Day
I didn’t know I’d miss it
But your warmth is making my heart cold again

I couldn’t say it because I was shy
Words I hide inside of me
Words that say I love you
Now I’ll say it
Cause it’s Christmas Day

I’ve waited for today, I’ve saved it inside of me
Words that say I love you
Now I’ll say it
Cause it’s Christmas Day


Cause it’s Christmas Day (x3)





Polish :

To świąteczny dzień
Wiele kwiatów, które pochyliły swoje głowy w dół
W końcu rozkwitły białe

To świąteczny dzień
W powszechnie biednych sercach
Ciepły zapach kwitnie

Nie mogłem powiedzieć tego, ponieważ byłem nieśmiały
Słowa schowałem w sobie
Słowa, które mówią że kocham cię
Teraz powiem je
Ponieważ to świąteczny dzień

To świąteczny dzień
Ławka przed moim domem, która wyglądała normalnie
Teraz sprawia, że jestem samotny

To świąteczny dzień
Nie wiedziałem, że to przegapię
Ale twoje ciepło powoduje, że moje serce staje się znów zimne 

Nie mogłem powiedzieć tego, ponieważ byłem nieśmiały
Słowa schowałem w sobie
Słowa, które mówią że kocham cię
Teraz powiem je
Ponieważ to świąteczny dzień

Czekałem do dzisiaj, chowając to wewnątrz siebie
Słowa, które mówią że kocham cię
Teraz powiem je
Ponieważ to świąteczny dzień

Ponieważ to świąteczny dzień (x3)







Mam nadzieję, że piosenka podoba się wam tak bardzo jak mi :)
Utwór można pobrać z mojego chomika, którego założyłam na potrzeby bloga.
Download song : click



Na koniec chciałabym życzyć wszystkim (zarówno tym, co obchodzą jak i tym, co nie obchodzą) wesołych i ciepłych Świąt oraz cudownego Sylwestra niosącego ze sobą szczęśliwy Nowy Rok :)
Bądźcie zdrowi w przyszłym roku!





ㄴㅇㅅㅌ,
Hyemi




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czas