sobota, 13 grudnia 2014

TEEN TOP, CECI "Hi! High-Street"


TEEN TOP
Ceci "Hi! High-Street"
January 2014



Tak, zdaję sobie sprawę z tego, że ta sesja była prawie rok temu, jednak ja z moją fazą na TEEN TOP nie jestem w stanie odpuścić sobie wstawienia jej tutaj, szczególnie iż jak sami widzicie była świetna! Czy wy również lubicie oglądać sesje zdjęciowe? Ja wręcz ubóstwiam. Już nie tylko własnych idoli, ale także nawet nieznanych mi osób, czy amatorów. Lubię podziwiać zdjęcia, to co fotograf na nich uwiecznił (czy to ludzie, zwierzęta, krajobrazy) i w jaki sposób je przedstawił. W przypadku idoli sprawa jest oczywista - podziwiamy nie tylko profesjonalnie zrobione i obrobione zdjęcia ale także buźki naszych ulubieńców! Cóż za upieczenie dwóch pieczeni na jednym ogniu :D
No ale nie przeciągając, przejdźmy do sedna! Zapewne są osoby, które jeszcze nie widziały tych świetnych zdjęć, dlatego enjoy!



























I jak wam się podoba cała sesja? 
Chłopacy w wersji "swag" są wyjątkowo ciekawi :D






ㄴㅇㅅㅌ,
Hyemi

2 komentarze:

  1. Ale Capek miał fajny busz na głowie XD , a Chunji i L.Joe (moi ulubieńcy xd) wyglądają zniewalająco! *~* to jest mój pierwszy tutaj komentarz, jaki zaszczyt XD :D Będę tutaj tak często zaglądała w miarę pojawiania się nowych notek no i oczywiście na ask'a. :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Capek XD Pasuje mu taki styl, choć bardziej lubię go w wersji uroczego chłopaka (np w Miss Right), słodki ma tam uśmiech.
      Och, si si Chunji i L.Joe kradną serca fanek XD
      Dziękuję za komentarz, miło się czyta każdy! I oczywiście cieszę się że będziesz zaglądać na mój blog i profil.
      Buziaki :)

      Usuń

Czas