poniedziałek, 8 grudnia 2014

TOP15 KPOP M/V

15 ulubionych teledysków z Kpopu


Przedstawię Wam dzisiaj 15 moich ulubionych teledysków koreańskich. Nie mogłam się zdecydować dlatego wyszło ich aż tyle. Choć prawdę mówiąc jakby się bliżej temu przyjrzeć to jeszcze drugie tyle by się uzbierało! No ale nie będę przesadzać z tą wyliczanką. Nie mam serca aby uporządkować je według kolejności, gdyż każdy z nich ma w sobie to coś :) Stąd też postanowiłam po prostu je wymienić i pokrótce dodać co-nieco na ich temat. 
Muszę wam się przyznać, iż jestem prawdziwą maniaczką teledysków!


B.A.P - One Shot


To że uwielbiam B.A.P nie jest niczym nowym (dla tych, którzy mnie już znają). Uwielbiam ich zdecydowanie większą (jak nie całą?) część piosenek, podobnie jest z teledyskami. 
Moja pierwsza reakcja na ten teledysk była o dziwo negatywna. Naprawdę mi się nie spodobał! Piosenka także wydawała mi się być dziwna. Jednak wszystko do momentu.. strzelaniny. Jestem maniaczką wszystkiego co ma w sobie akcję dlatego od tamtej chwili oglądałam cały teledysk z ogromnym zaangażowaniem i podekscytowaniem. Po kilku razach spodobał mi się on na tyle bardzo, że przez jakieś dwa tygodnie oglądałam go bez przerwy! Ponadto męczyłam nim dosłownie wszystkich dookoła. Do dnia dzisiejszego jest to jeden z moich najbardziej lubianych teledysków. Nie wspominając już o tym, iż wręcz ubóstwiam ich choreografię w nim.

Block B - Very Good


No i tutaj sytuacja jest bardzo podobna. Block B należą do jednych z moich największych ulubieńców w Kpopie. 
W tym przypadku to piosenka wydała mi się dziwna, a teledysk jedynie jej w tym pomagał. Jednak jak to u mnie bywa przekonałam się do niej bardzo szybko i stała się ona jednym z moich uzależnień. Uwielbiam styl Block B, totalne zwariowanie, chaos i zabawa w teledyskach. Ich pozytywna energia udziela mi się za każdym razem gdy oglądam ten, bądź inny ich teledysk. No i oczywiście muszę dodać, iż tutaj również choreografia jest jednym z czynników, które sprawiają że teledysk wygląda świetnie.

Henry - Trap


Cóż tu dużo mówić? Od samego początku Henry skradł moje serce zarówno tą piosenką, jak i jej teledyskiem. Kocham kolorystykę tego teledysku. W sumie.. to ja wszystko w nim kocham! Fortepian, świetna choreografia (po raz kolejny, tak koreańskie teledyski wyróżniają się jedną z najlepszych choreografii), nieziemsko przystojny Henry, po prostu nie da się nie lubić!


4L - Move


Było trochę Boysbandów to teraz pora na piękne panie!
Och, po prostu wielbię je. Są niesamowite. Jeden z najbardziej erotycznych teledysków jakie wyszły w Kpopie i uważam, że dziewczyny pasują do tego stylu perfekcyjnie. 
Osobiście mam już dość przesłodzonych Girlsbandów. Koreanki słyną z przepięknej urody, długich nóg i seksownego ciała. Dlaczego by tego nie użyć? 4 Ladies trafiły na listę moich faworytek od razu i szczerze im kibicuję. Mają świetne stroje w tym teledysku i idealnie dobrane ruchy. Mam spore oczekiwania wobec nich i ogromnie liczę na to że wytwórnia nie zrobi z nich słodkich panienek, bo tego bym nie przeżyła.


Teen Top - Rocking


Oczywiście nie mogło zabraknąć moich cudownych Teen Top za którymi bardzo szaleję ostatnimi czasy! 
Ten teledysk jest magiczny. Ja po prostu kocham jak są elementy złota wplecione w teledysk. Kolorystyka jak najbardziej trafia w moje gusta. Ich stylówa, szczególnie Rickiego, aww! Jestem zafascynowana ich ruchami. Te nóżki chudziutkie i długie tak szybko wywijające na parkiecie jak u sarenek jakiś, haha. Bawią mnie zawsze czapki w ich teledyskach. Zawsze jest ich tak dużo i wszędzie porozrzucane. Czy to na cześć C.A.P'a? 
Od samego początku mi się ta piosenka i mv spodobało, w sumie to chyba nic dziwnego, prawda? 

4Minute - Volume Up


Kolejne Boginie jakie wielbię całą sobą.
Ta piosenka jak i teledysk niesie ze sobą ogromnie dużo dobrych wspomnień w moim przypadku. Pamiętam jak gdy tylko wyszła obie z przyjaciółką miałyśmy na nią fazę, codziennie oglądałyśmy i śpiewałyśmy. Ogólnie 4Minute to zespół, który przypomina mi moje początki z Kpopem. Nikt, ani nic nie przebije ich starych piosenek, są po prostu mega.
Co do samego teledysku to jestem w niego wpatrzona jak w obrazek. Ich stroje, ta fabuła i ruchy.. Wyglądają w nim jak prawdziwe Boginie. Przypomina mi to czasy Bogów Greckich, szczególnie te ich stroje. Bardzo mi się to podoba. 

2NE1 - I'm the Best


No i nadeszła pora na moje największe faworytki płci żeńskiej!
Jak sama nazwa piosenki wskazuje - są najlepsze, więc nie ma co tutaj dużo się rozwodzić nad tym. Jak na podopieczne YG przystało - teledysk szalony, na wysokim poziomie z wieloma bogatymi elementami. Już sama nie wiem co bardziej lubię - czy piosenkę, czy teledysk! Także przypomina mi dawne czasy dlatego mam do niego podwójny sentyment. 



Big Bang - Fantastic Baby


Nie może również zabraknąć moich największych wariatów z Bigbang! 
Miałam po prostu dylemat, bo większość z ich teledysków (także solowych!) należy do moich ulubionych. No ale wybrałam Fantastic Baby, gdyż przez długi czas była to moja najbardziej ulubiona piosenka. To co dzieje się w ich teledyskach czasami ciężko jest ogarnąć, szczególnie podczas pierwszego oglądania. Ja mam wrażenie, że oni zawsze nagrywają swoje teledyski będąc na niezłej bani. Ach, zazdroszczę. Też bym chciała brać udział w takiej zabawie. Najbardziej zwariowany zespół wraz z Block B jakie znam. Nawet nie wiecie jak bardzo czekam na ich Comeback. 

BTOB - WOW


Niby teledysk nie wyróżnia się jakoś mocno na tle pozostałych z Kpopu ale mimo wszystko jakoś bardzo lubię go oglądać. Ponadto piosenka również jest jedna z moich ulubionych od BTOB. Nie mogę się zawsze napatrzeć na Sungjae oraz Minhyuka, są idealni. Bardzo lubię jak w teledysku jest coś związanego z różami, fajnie to wygląda i osobiście lubię róże.

Kim Jae Joong - Mine



Cudowny Hero. Ten teledysk jest tak świetny, że sama nie wiem co mam powiedzieć. Nawet fakt, że nie lubię i boję się kruków i psów nie odrzuca mnie od niego ani trochę. Sam Jaejoong jest świetnie wystylizowany, podoba mi się chyba najbardziej ze wszystkich jego stylizacji. Jeszcze te wampirze ząbki! Cudowny głos idealnie pasuje do tej piosenki. Także te jego wiecznie smutne oczy są odpowiednio podkreślone, nadają takiego mroku. Motyw końcowy ze skrzydłami, które unoszą go ku górze oraz świeczki w tle kradną me serce za każdym razem. Moja słabość do Hero będzie zawsze, po prostu zawsze. 


Teen Top - No more perfume on you


Niby teledysk zwykły, a jednak według mnie ma w sobie to coś, tą moc! Niesamowicie go kocham, naprawdę. Oglądałam go już tyle razy, że nauczyłam się całej choreografii od samego patrzenia. Teraz już spokojnie umiem go zatańczyć, co oczywiście zawsze robię podczas słuchania/oglądania go! Dodatkowym aspektem, który sprawia, że go lubię jest fakt, że występuje w nim moja ulubiona aktorka. Ona chyba zawsze będzie dla mnie kanonem piękna. No i sami chłopcy z Teen Top są w nim wyjątkowo uroczy, szczególnie Chunji baby.

T-ARA - Sugar Free


Jest T-ARA, jest moc! 
Nie wiem czy jest jakaś piosenka od nich, która mi się nie podoba? One są zajebiste.
Teledysk jest mega, nawet z tymi światłami migającymi i oślepiającymi wszystko. W sumie właśnie to one nadają tej magii całej. Nie wspominając już o kolorystyce, właśnie takie kolory w teledyskach uwielbiam. Piosenka idealnie komponuje się z mv, jestem w pełni usatysfakcjonowana. Eh one są zbyt piękne, niech zbrzydną!


Lee Jung Hyun - V


Ten teledysk jest po prostu świetny! Nie tylko zabawnie przedstawiona historia, ale także motyw przepięknej wampirzycy (?)  bardzo pasuje do całej scenerii. Zdecydowanie lubię go oglądać, jak i piosenkę, która swoją drogą jest równie świetna jak mv.


T-ARA - Number Nine


Znów księżniczki z T-ary. Wyglądają w tym teledysku tak kobieco i pięknie, że aż chce się je oglądać. Idealna sceneria i choreografia. Ładne także mają stroje, choć to w sumie żadna nowość w przypadku koreańskich zespołów. Każdy szczegół zawsze dobrze dobrany i przemyślany. Bardzo cenię sobie takie teledyski. I tutaj również jestem zadowolona, gdyż wszystko ze sobą dobrze współgra. Niestety w niektórych ich teledyskach odnosiłam wrażenie jakby choreografia lub cała historia nie pasowała do piosenki.


Taeyang - Ringa Linga


No i na koniec wariaty z YG! Ach ten Taeyang, jego uśmiech jest tak promienny i rozczulający. Nic dziwnego, że ma ksywę "Słońce"! Ten teledysk różni się od jego pozostałych, piosenka w sumie też. Tae od zawsze kojarzy mi się z takim romantycznym chłopcem, wstydliwym i kochanym, a w tym przypadku poszedł w ślady zwariowanego GD i wyskoczył z taką piosenką (która początkowo miała być dla Bigbang) oraz teledyskiem. Nie mniej jednak uważam, iż jest świetnie i taka wersja Taesia też mi się podoba!







Na tym zakończę wyliczankę ulubionych teledysków. 
Czy wy również lubicie te same co ja? A może macie inne ulubione?
Chętnie się tego dowiem, więc możecie się pochwalić!









ㄴㅇㅅㅌ,
Hyemi




4 komentarze:

  1. o tak, 4minute, t-ara i block b rzeczywiście mają świetne teledyski! od siebie mogę dodać jeszcze kahi - it's me; lu:kus - so into u (!!!); u-kiss - quiet playing (plus za zmianę wizerunku!) i girls day - darling (niby nic specjalnego, kolejny kolorowy teledysk, ale mnie urzekł :)) pewnie znalazłoby się tego jeszcze więcej, ale i tak już się chyba rozpisałam, ech.

    ps zazwyczaj nie piszę komentarzy, nie oszukujmy się, po prostu mi się nie chce, ale ty masz w swoim stylu pisania coś takiego, że aż chce się czytać, a skoro jest co chwalić to chwalę. keep writin!
    ps2 ogromny uśmiech pojawił się na mojej twarzy po przeczytaniu "love, hyemi" w wersji nu'estowskiej, tak jakoś, to urocze.
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż się dziwić, skoro są w tym naprawdę dobrzy (zarówno w muzyce jak i teledyskach).
      Co do Twoich ulubionych to także mi się one podobają, jednak chyba nie na tyle aby być w mojej ulubionej 15-tce. Lu:kus ostatnio strasznie mnie męczą, ale to głównie tą piosenką a nie teledyskiem. Jakoś nie potrafię ich słuchać długo. Zaś U-Kiss są jednym z zespołów, które słuchałam na samym początku i chyba zawsze będą u mnie mieć sentyment :)

      Ojeej, jesteś pierwszą osobą która mi skomentowała na tym blogu i jestem bardzo zachwycona, ponadto jeszcze takie miłe słowa mówisz! Dziękuję Ci bardzo, to motywujące ♥
      A co do NU'EST to szczerze mówiąc nie miałam pojęcia, że oni też tak piszą, nie jestem zbytnio ich fanką. Ale skoro uśmiech się pojawił na Twojej buźce to jest dobrze!
      Pozdrawiam ^^

      Usuń
  2. Wszystkie twoje ulubione piosenki od boysbandów pokrywają się z moimi xD Ja jeszcze wielbię Jay Parka, nie potrafie wybrać jednej piosenki lub teledysku. Oh tak UKISS - Quit playing, to jest mistrzostwo. Ogólnie uwielbiam teledyski w tym klimacie, Troublemaker, Nasty Nasty. Z girlsbandów słucham jedynie 2NE1 i f(x), czasami jakieś randomowe piosenki od innych girlsbandów wpadną mi w ucho ale to rzadkość xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z tych, co wymieniłaś to znam tylko 'I am the best' 2NE1, 'Fantastic baby' Big Bang i 'Ringa linga' TaeYang'a. Resztę to tylko zespoły kojarzę.

    OdpowiedzUsuń

Czas