piątek, 26 grudnia 2014

Secretly, Greatly

은밀하게 위대하게


Gatunek : Komedia, Akcja
Kraj : Korea Południowa
Czas wydania : 5 czerwca 2013
Czas trwania : 124min.
Moja ocena : 10/10!

Fabuła :
Film powstał na podstawie Internetowej manhwy o tytule "Convertness" i opowiada o trzech północnokoreańskich szpiegach wysłanych na Południe na misję. Ich zadaniem jest żyć tak, aby nie zwracać na siebie wielkiej uwagi i podejrzeń ze strony Koreańczyków z Południa. Won Ryu Hwan udaje miejscowego głupka, Lee Hae Rang stara się o karierę w branży muzycznej, a Ri Hae Jin jest licealistą. Ich sielankę przerywa rozkaz z Północy, na który czekali  z niecierpliwością przez długi czas. Czy uda się im wykonać misję i przez co będą musieli przejść nasi agenci? 

Ode mnie :
Do połowy filmu akcja toczy się błogo i wręcz komicznie. Oglądając ten film za pierwszym razem byłam nieco zdziwiona, jak i rozczarowana, gdyż spodziewałam się czegoś mocniejszego. Moje rozczarowanie jednak szybko minęło i przepadło w niepamięć raz na zawsze. Muszę przyznać, że jest to jeden z nielicznych filmów, które mają niesamowitą akcję, trzymają w napięciu nie pozwalając widzowi odetchnąć ani chwili. Zaopatrzcie się w chusteczki, ponieważ na pewno się przydadzą! Osobiście wylałam sporo łez na tym filmie :D 



Główna obsada :





Zwiastuny :





OST od Lee Hyun Woo :
(polecam obejrzeć po filmie bo duży spoiler)


Plakaty :






Film po polsku oraz OST można pobrać z mojego chomika.
Download movie : click
Download OST : click

Jeżeli już ktoś oglądał ten film miło by było, 
gdyby podzielił się swoimi odczuciami :)


Reszcie życzę miłego oglądania!




ㄴㅇㅅㅌ,
Hyemi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czas